پلاتوهنر

ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک ایثار تمدید شد

ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاترکودک ایثار تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد. به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی تئاتر کودک ایثار، اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ارج نهادن

ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاترکودک ایثار تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی تئاتر کودک ایثار، اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ارج نهادن به تلاش‌های شایسته هنرمندان و نویسندگان حوزه کودک، نوجوان و عروسکی و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت، فراخوان سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار را اعلام و از تمامی خانواده فرهنگ و هنر دعوت می‌کنند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند.

متقاصیان می‌توانند مدارک لازم را تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه به آدرس دبیر خانه واقع در تهران، خ طالقانی، بعد از تقاطع ولیعصر، جنب وزارت جهاد کشاورزی، کوچه غفارزاده، ساختمان جدید بنیاد شهید، طبقه ششم اداره کل امور هنری اداره هنرهای نمایشی ارسال کنند‌.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02183232643 و یا از طریق آدرس ایمیل نیز c.p.isaar@gmail.com با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

متن فراخوان جشنواره در ضمیمه خبر قابل دریافت است.

اعلام نمایش‌های برگزیده: آخر بهمن 1401

زمان برگزاری جشنواره: استان گیلان – اسفند 1401

https://didhonar.ir/?p=8683