پلاتوهنر

حضور هنرمند ایرانی در دوسالانه بین‌المللی کینتیک ۲۰۲۳

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هنر آنلاین، محمدرضا یزدی با یک مجسمه حرکتی در دوسالانه بین‌المللی کینتیک فلوریدا حضور دارد. دوسالانه بین‌المللی هنر حرکتی (International Kinetic Biennial) ۲۸ و ۲۹ ژانویه در فلوریدا آمریکا برگزار می‌شود. این نمایشگاه

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هنر آنلاین، محمدرضا یزدی با یک مجسمه حرکتی در دوسالانه بین‌المللی کینتیک فلوریدا حضور دارد.

دوسالانه بین‌المللی هنر حرکتی (International Kinetic Biennial) ۲۸ و ۲۹ ژانویه در فلوریدا آمریکا برگزار می‌شود. این نمایشگاه محل تجمع هنرمندان، طراحان و مجریان است تا بازدیدکنندگان را با هنر جنبشی معاصر درگیر کنند. دوسالانه «کینتیک» که از سال ۲۰۱۳ آغاز به کار کرده است، پیوند هنر و فناوری را به نمایش می‌گذارد و از شیفتگی انسان به حرکت ناشی می‌شود.

این رویداد با ارائه آثار هنری جنبشی در فضای باز و سرپوشیده، کار‌های تعاملی، نمایش‌های هنری و فناوری، هنر حرکتی و پرفورمنس و… همراه است و تجربه خاصی برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

در این نمایشگاه محمدرضا یزدی با یک مجسمه حرکتی حضور دارد. یزدی متولد ۱۳۶۵ تهران، دانش‌آموخته مجسمه‌سازی و پژوهش هنر است. او نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در داخل و خارج کشور داشته و موفق به کسب جوایزی مانند اثر برگزیده‎ هیئت داوران چهارمین دوره دوسالانه هنر، ورزش و المپیک و جایزه نخست سومین سمپوزیوم بین‎المللی مجسمه‌سازی تهران شده و در سمپوزیوم مجسمه‌سازی کانادا شرکت داشته است. یزدی سال‌هاست در زمینه مجسمه‌های حرکتی فعالیت می‌کند و با ترکیب فناوری و هنر، آثاری بدیع به وجود می آورد.

https://didhonar.ir/?p=7824