پلاتوهنر

جدول اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور-بوشهر منتشر شد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، جدول اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه 2 به میزبانی استان بوشهر منتشر شد. احمد جولایی و حمید تلخابی به عنوان 2 داور مهمان، به

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، جدول اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر  منطقه 2 به میزبانی استان بوشهر منتشر شد.

احمد جولایی و حمید تلخابی به عنوان 2 داور مهمان، به همراه سیدمصطفی موتورچی، حسینعلی شوندی و محمدرضا آزاد به عنوان داوران ثابت بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور به داوری آثار شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر خواهند پرداخت.

 16 گروه نمایشی با حضور 203 هنرمند از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، هرمزگان و مناطق آزاد قشم و اروند در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور- منطقه 2 که از تاریخ 14 تا 16 دی ماه به دبیری عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود، حضور دارند.

 آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور- منطقه 2 (بوشهر) روز شنبه هفدهم دی ماه ساعت 10صبح با حضور مسئولان، هنرمندان و .شرکت‌کنندگان در تالار اصلی مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار خواهد شد

https://didhonar.ir/?p=6454