پلاتوهنر

اعلام تاریخ پخش فصل دوم Vikings:Valhalla

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla نتفلیکس شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر رسمی تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla را رسما تایید و اعلام کرده است. به گزارش آوینافیلم ماه اسفند گذشته بود که نتفلیکس از

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla نتفلیکس

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر رسمی تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla را رسما تایید و اعلام کرده است.

به گزارش آوینافیلم ماه اسفند گذشته بود که نتفلیکس از تمدید سریال Vikings: Valhalla برای فصل دوم و سوم خبر داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم دنباله سریال Vikings مشخص و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس رسما تایید کرد که فصل دوم سریال Vikings: Valhalla در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی ۱۴۰۱) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور دارد که هر دو برای ساخت فصل دوم و سوم این سریال نیز بازگشته‌اند. انتظار می‌رود فصل دوم سریال وایکینگ‌ها والهالا مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده باشد.

سم کرلت، فریدا گوستافسون، لئو ساتر، بردلی فریگارد، یوهانس هویکور یوهانسون، لارا برلین، دیوید اوکس، سورن پیلمارک، پولیانا مکینتاش، بردلی جیمز، سوفیا لبدوا، مارچین دوروچینسکی و حیات کمیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Vikings: Valhalla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین انتظار می‌رود که فصل سوم دنباله سریال Vikings در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

https://didhonar.ir/?p=2839